петак, 14. октобар 2016.

ДРСКО ПЛАГИРАЊЕ АФОРИЗАМА ПОЗНАТОГ САТИРИЧАРА ПЕКА ЛАЛИЧИЋА

Плагијаторка Драгана Репеџић
   У рударском Бору 5. октобра 2016. године, у организацији Удружења сатиричара 2010. из истога града (чији је председник Љубиша Микуловић)  одржано је Вече афоризама (које је он и водио).
   Учесници програма су у два појављивања говорили по десет својих афоризама.
     Међу њима је била и извесна Драгана РЕПЕЏИЋ која је од првог до последњег као своје, казивала афоризме Пека Лаличића из Мајданпека, човека који је члан Удружења књижевника Србије и у Србији и на Балкану спада међу афирмисаније сатиричаре.
     Познато је да је Лаличић до сада објавио 11 (једанаест) књига поезије и прозе, од чега  три књиге афоризама и да је присутан је у бројним књижевним часописима и дневној штампи, као и на неколико радио станица у Србији и у електронским медијима и ван граница Србије, и да је добитник и многих награда за сатиру.


   Плагиране афоризме је именована Драгана Репеџић узела из његове књиге ''Празни људи'' објављене 2015. године у издању ИП Терција Бор, која је CIP каталогизована код Народне библиотеке Србије, Београд (821. 163. 41- 84; 821. 163.41.09-84 Лаличић П.
ISBN 978-86-87041-23-3
a) ЛАЛИЧИЋ Пеко (1944-) ''Празни људи''
COBISS.SR-ID 216342284
     Рецензије књиге су писали књижевници Васил Толевски из Скопља (20.1. 2014.) и Милијан Деспотовић из Пожеге (22. 1. 2014).
Именована је плагирала следеће Лаличићеве афоризме:
1. Догурали смо далеко,
    никако да се вратимо себи.
2. Што више лутамо
    све смо ближе циљу.
3. Више не извозимо памет.
    Одавно нам се одлила.
4. Нама је сваки дан исти.
    Само су нам недеље црње.

5. Док нам брод тоне,
    капетану испада слама из главе.
6. Данас су бивши на сцени.
    Камо среће да је и она давнашња.
7. Било – не повратило се.
    Дошло – што пре отишло.
8. Наше клупко се више не одмотава.
    Сада се измотава.
9. Нема више претакања из шупљег у празно.
    Све је празно.
  10. Чему призивати кишу,
      кад код нас све друго пада?
11. Ко каже да нам држава одумире?
      Повампирује се.
12. Са растом демократије,
      расту и штапови и шаргарепе.
13. После демократских промена људи су се повукли
      у себе и народне кухиње.

Пеко Лаличић
14. Оно што је прошло,
      једино код нас још постоји.
15. Ми немамо ноћне море.
      Море нас дању.
16. Далеко смо отишли у враћању уназад!
17. И кад клечимо,
      ми смо на високој нози.
18. Ослонили смо се на мозгове
      које ни свраке неће.
19. Празни људи су као сламке.
      Стално су на површини.
20. Стандард нам је на планираном нивоу.
      Ни промил не расте.

_____
Докази за ове наводе су:
1. Лаличићева књига ''Празни људи'',
2. Снимак са You Тouba: 
https://www.youtube.com/watch?v=qB2ioyd7OGg
3. Лаличићева објава на Фејсбуку и реакција организатора Љубише Микуловића, који је очито и саучесник у овој прљавој радњи.
 

ПРЕПИСКА ПОВОДОМ ПЛАГИЈАТА  НА ДРУШТВЕНОЈ МРЕЖИ ФЕЈСБУК
 
Peko Laličić
19 h •
ОПЕТ ПЛАГИЈАТОРИ!!!
Данас, 9. октобра 2016. године после понуде да следећег октобра учествујем на сатиричној вечери борских афористичара, Љубиша Микуловић ми у Имбокс посла снимак са манифестације Вече сатире у Бору, 5. 10. 2016. године и само што не шлогирах.
Наиме, на тој манифестацији је извесна госпођа ДРАГАНА РЕПЕЏИЋ у два наврата читала по 10 (десет) мојих афоризама који су јавно публиковани на ФБ, у ИнтерНоВИНАМА, Етни, Носорогу, Вечерњим новостима, емисији ,,Караван'' Радио Београда и где све не. Сви ти афоризми су заступљени у мојим књигама афоризама, о ови што их је госпођа читала (иако не проверих, али знам) у књизи ''Празни људи''.
Истрпех некако и одгледах снимак до краја, убеђен да ће неко рећи да је читала моје афоризме, али то не дочеках.
ДАКЛЕ СРБИЈА ЈЕ ДОБИЛА ЈОШ ЈЕДНОГ ПЛАГИЈАТОРА!
Запањује дрскост и њена слобода да их јавно чита као своје, јер ја нисам баш непознат сатиричар и писац уопште.
ШТА РЕЋИ?!!!
Свиђа ми сеСвиђа ми сТужаЉут
КоментарПодели
73Dragana Nikolić, Jelena Pavkovic и још 71 особа
Коментари

Петар Милатовић Пишем и говорим о таквим лоповлуцима одавно!
Не свиђа ми се • Одговори • 3 • 19 h

Radivoje Bojičić Је ли бар изабрала оне најбоље? Или, пак, иде редом?
Не свиђа ми се • Одговори • 3 • 19 h

Петар Милатовић Редом, онако ђутуре. :)
Свиђа ми се • Одговори • 19 h

Peko Laličić Трудила се, заиста. Изабрала је баш јаке и актуелне. Очито да је вична!
Свиђа ми се • Одговори • 4 • 19 h

Marinko Radulj То је њена беда и срамота... Што ће јој то?
Свиђа ми се • Одговори • 2 • 19 h

Tea Kap Mače Nikad guska nije mogla biti labud.Može se šepuriti kolikogod ,ona prva u sebi zna da je ništarija. da ona nije ona.Živ nam ti nama bio...
Свиђа ми се • Одговори • 3 • 19 h

Todorka Andova Sto da se kaze prijatele osven sdno golemo SRAMOTA za nea.
Свиђа ми се • Одговори • 18 h

Sonja Rimac Mnogi se kite tuđim perjem. :)
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 18 h

Milko Stojkovic Sramotno!
Свиђа ми се • Одговори • 18 h

Tanja Prokopljević Peko, ukoliko je to zaista tako, zakonom ovo moze biti lako resivo, samo vodi racuna, nisu ni svi advokati ostre pameti,pozd.
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 18 h

Жељко Миловић Moralni ponor.
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 18 h

Vesna Boskovic svašta baš ... ljudi nemaju meru
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 18 h

Vasil Tolevski Драги Пеко, то је, на неки начин, и директно признање за тебе и твој рад. Постирај снимак на ФБ и помочичеш и нама, твојим колегама, којима краду рад :)
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 18 h

Pavle Lazic Kradu se najbolji ...
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 18 h

Vukoman Boskovic NAŽALOST, DOSTA JE ONIH KOJI KRADUCKAJU AFORIZME.
Свиђа ми се • Одговори • 17 h

Ljubisa Mikulovic Napomenuto je da su aforizmi Peka Laličića.I drugi se slažu da čitamo njihove aforizme radi lične promocije i promocije aforizama i satire.Čitaju i naše pa ne negodujemo.Da je ovo plagijat,ne bi smo Peku poslali snimak priredbe.Aforizme sam ja odabrao.Jel to loše?Jel se kralo?Ko bi poslao snimak sa kradenim aforizmima da je krao?To je istina.
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 17 h


Ljubisa Mikulovic replied • 3 Replies

Miroslav Mišo Bakrač Шта рећи:Дно дна на коме се неко осећа лепо, важно, велики...Гњида!
Свиђа ми се • Одговори • 17 h

Ljubisa Mikulovic Hajte,pogledajte uspomene.Peko je kod nas,svojim aforizmima,učestvovao u"GLASAJTE ZA AFORIZAM KOJI VAM SE DOPADA"Njegovi aforizmi su čitani i u radio emisiji"I MI VAMA".Tada se niko nije bunio.Peko se malo zbunio ali to ne menja naše mišljenje o njemu....Погледај још
Свиђа ми се • Одговори • 17 h

Ljubisa Mikulovic
Свиђа ми се • Одговори • 17 h

Ljubisa Mikulovic Ako je Peko nezadovoljan i ljut,ne mora više biti prijatelj.Zbunjen je i treba da razmisli.Hajde sad komentarišite svi čije smo prijateljstvo odbili a slali ste ovom udruženju svoje knjige da ih promovišemo.Ne svačije.Neke jesmo a neke ne.I šta sad?Pišite o tome."VELIKANI I DUŠEBRIZNICI".
Свиђа ми се • Одговори • 17 h

Kristina Adamović Gospodine Lalicicu to ne treba toliko da Vas uznemirava ps ovo je ipak Srbija da li neko pita "gospodina predsednika a la bajcetina" kad cela Srbija zna da je zavrsio Sup(za one koji neznaju skola ucenika... u privredi 3 godine a predstavlja se celom svetu kao akademski gradjanin stoka jedna primitivna
Свиђа ми се • Одговори • 16 h

Divna Bijelic SRAM JE BILO! :(
Свиђа ми се • Одговори • 15 h

Divna Bijelic I ja sam prisustvovala jednom događaju na kom je čitan aforizam jedne žene, ali nisam znala da je njen, međutim organizator je na fejsu rekao da je njen, ali ne pred publikom, jer pred publikom voli osobica da ispadne pametna i draga po svaku cenu. Aforizam nije tada bio moj, ali mi se smučilo kada sam saznala da nije ni od osobe koja ga je pročitala.
Свиђа ми се • Одговори • 15 h

Radojka Rea Sartori Tvoji aforizmi su zaštićeni autorskim pravima. Može da se slika samo sa svojom sramotom jer tako nešto ima obraza da radi. Ne sekiraj se.
Свиђа ми се • Одговори • 2 • 15 h

Vesna Kerečki Ne mogu da verujem ! Toliko drskosti u ljudima.
Свиђа ми се • Одговори • 14 h

Edo Mrdja Moj dragi Pekol,sve je moguce u drzavi gde se zakoni zabrane ne primenjuju.Zalosno,kako da se stite knjzevna stvaralastva.
Свиђа ми се • Одговори • 14 h

Mirjana Djapo Šta dodai! Tužiti je.
Свиђа ми се • Одговори • 14 h

Draginja Jukic-drazilov STA RECI?A nemam pristojne reci za OVO!!Dokle ljudska drskost ide?Kuda MI kao drustvo idemo?GOSPODINE PEKO,ISTINA IPAK NADJE PUT!
Свиђа ми се • Одговори • 13 h

Biljana Radevic Tužite !
Свиђа ми се • Одговори • 1 • 12 h

Mirjana Catic SRAMOTA!!!



В. С.



Нема коментара:

Постави коментар