четвртак, 8. октобар 2015.

Дарко Марков: Три у један, или три у једној...

    Није овде реч о оној инстант кафи из кесице, што ми је већ на нос изашла,него о фаталним,идеалним инстант женама.Ни ја нисам веров´о да постоје такве, док ме није пре неки дан мој друг Марко Медени у то уверио.
   Сви знамо када дође ово пролећно време, да нам свима прораде хормони, ако се у међувремену нису пореметили, па добијемо к´о мачори, или тетреби како кажу, природне нагоне. Још се жене мало разголите и ето нама муке.
Код друга ми Марка, та мука баш дошла до изражаја. Заљубио се, народе мој, Маре у ту фаталну инстант жену. Приметио ја то, кад сам га први пут у животу видео да излази из Бипе, а у кеси неке помаде и парфеми. А кад је, уместо код Јевреја, у Ц и А купио кошуљу, онда више није било дилеме.
    Гледам Марета, па не верујем. Средио зулуфе, обријао врат, скинуо длаке што му вириле испод доње мајице, исте почупао из носа и са обрва. Зализао се са оном Сојс пеном за косу. Стао испред мене к´о да га сликају за пано и рекламу за Нивеа крему. Свеже обријан, осип испод врата покрио неким пудером. Чувени шишарка пино сливестре ме ошамутила са пет метара. Кошуља к´о фертретер из осигурања, кад иде код прве муштерије. Све неке изазовне ероЦке боје. Дреч патике позајмио од његовог сина. Кинеске Рејбанке причврстио шрафом.


    Питам га: ,,Црни Марко, која је та да тако полудиш?´´ Каже ми:, ,Нисам ни ја веровао брате мили, к´о гром из ведра неба. Све је почело оно кад сам добио тај гемајнде стан и скинуо велику бригу са врата. Посао у фирми пао скроз, па сам имао више и слободног времена. Плус та брачна монотонија,о ва моја ради и приватно, још набацила и неку килу више. Ја се к´о за баксуз закачио на тај фејсбук и ту нађем тај клуб фаталних инстант жена. Какве су то жене брате мој, не би веровао. Пре подне су све угледне, хуманитарне раднице, политичарке, признате озбиљне пословне даме. Увече се претварају у сензибилне уметнице, активне на пољу културе и стваралаштва, а у поноћ су, веровао или не, кул рибе, праве клаберке.´´ Не знаш шта су клаберке комшија? То су женске, што ватрено ђускају у ноћним клубовима и тамо су инвентар. Ово су оригинал бечке клаберке. Успут стигну и да умесе гибаницу и скувају пасуљ. Дакле добио сам све, три жене у једној, комшија мој !!! Да видиш још и то, за мене се закачила она најатрактивнија међу њима. Због ње сам заволео фејсбук поезију, егзотично цвеће, фантазију, индијску и јапанску филозофију, реинкарнацију, хипнозу, јогу, здраву храну, надреализам, алтернативну психологију. Читам цитате и ,,зрнца мудрости´´, и не пропуштам ниједну њихову културну манифестацију. Уз њу сам почео и сам да пишем стихове, а пре сам био дудук за то . Научио сам, Бога ми, и да ђускам до касно после поноћи, у кафани, или клубу, свеједно. Живим трећу димензију, није лако, али исплати се.
   Питам Марка шта му на све то каже ова његова, што није клаберка, хуманитарка, уметница и индијска филозофкиња.
    ,,Не питај ме ништа, ако сазна, идемо и на суд,ј а се не одричем уметничко-клаберског живота´´, – каже Медени самоуверено.
     Шта љубав направи од човека. Некад Медени само причао о кућама, колима, парама, изигравао газду и угледног домаћина. Сад постао фејсбук поета, алтернативни психолог и ватрени клабер. Три у један, опростите - у једној.



Нема коментара:

Постави коментар