уторак, 24. фебруар 2015.

Гордана Шарчевић: Продужи ...

НЕМОЈ ДА МЕ ГЛЕДАШ

Немој да ме гледаш
Мутним погледима
Прошлост приповедаш...
Знам ја да их има:
Жена разних,многих.
И још ће их бити.
Витких,дугоногих...
Не мораш то крити.


А слутим да жене
Не умеш љубити.
Ни њих,а ни мене...
Немој дангубити.
Такве ја не желим
Ни дању ни ноћу



И нећу да делим
Ничију самоћу.


Немој да ме меркаш
И очима ловиш.
Провидно се смешкаш...
Продужи да пловиш...
Ни ја не дангубим.
и мене страст прати.
А како ја љубим,
Никад нећеш знати.



ОСТАНИ ДАЛЕКО

Молим те не прилази ми близу
Јер издалека лепше се сања
Да звезде све ми буду у низу
Док замишљам како дах ти одзвања.


Не цини пламтећи поглед ми слепим
Јер ту почива сва моја снага
Како äу с тамом већ сада стрепим
Ако ти не будем ко некад драга.


Не моли да крхке дотакнеш ми руке
Јер највеће тајне трепере у њима
Тад срце ће одати све громке звуке
И дрхтаје што се крију у недрима.


Не прилази ближе ти од сенке моје
Већ знам да нећу лако одолети
Да ти поклоним све чари своје
Стрепим да тад ћеш мање ме волети.


 



Нема коментара:

Постави коментар