петак, 16. јануар 2015.

Весна Т.Томић: Класје успомена времену пркоси


МАЈЧИН ГРЕВ

Изсновило ми се огњиште у души
и мајчина рука што ватру џара
још се усправљам у њеној оскоруши
њена брига још ватру раствара


Полови белила ми у плаветном оку
и ја још видим мајку стару високу
-детињство ми на златном витлу носи
класје успомена времену пркоси



Стубове огњишта мајка трајно држи
о вериге окачен њен брижни глед
мисао на моју старост ту се вије
старо огњиште ушло ми у след


Сан ме у ту горевину стамену води
и мисао – кад ће туга да се згаси
да ме мајчин грев удвоји и ослободи
да се крај огњишта наша душа скраси


И ја се ево огњиштим и изгревам
ватру детињства још разгоревам.



ЧУДА СУ МОГУЋА

Чуда су могућа
када верујеш
у изворишта врућа
у трагове звезданог неба


које негде и тебе треба

Чуда су могућа
кад се прашта
пред Светим Дверима
кад бос ходаш међ зверима
кад душу чуваш у недрима
и ход месечине у бедрима


Чуда су могућа
док усправно по трњу стојиш
када се уједа сунца не бојиш
и стамено ко Постање волиш
истрајно Бога видиш и молиш
за титрај Његов ти зориш


Чуда су могућа
када молитву у срцу свијаш
и Љубав свету извијаш
док те греју надања врућа
док кротиш душна изгревнућа
Чуда су могућа.

 
 



Нема коментара:

Постави коментар