среда, 28. јануар 2015.

Снежана Марко – Мусинов: Посустајем



Учим да се мање у патњи мучим,
учим да се научим:
да не придајем значај оном чему не могу да доскочим,
да се не саплићем о исте грешке,
да ми грашке зноја с чела не падају тешке,
учим да станем,
да се небитног манем,
да не трошим време с ким ми није драго,
да не придајем значај туђој лошој вољи,
јер и она зна да заболи,
учим да се мењам,
учим да се граници могућности научим,
учим да се поново о главу не опаучим,
учим док још нешто неком значим
да пред већом препреком стајем
јер полако,
макар то не хтела,
у овом животном добу посустајем.

.



2 коментара:

  1. ostao sam bez komentara.to mi se retko kada dogadja.

    ОдговориИзбриши
  2. hvala puno mojoj prijateljici za sve sto cini za mene.nista nije toliko lepo i dobro nego kada imas pravoga prijatelja za prijatelja.to je najveci dar i mnogo vredniji od ........to je valjda boziji dar.u pravo vreme bas kada najvise treba.

    ОдговориИзбриши