понедељак, 15. децембар 2014.

Марица Мојаш: Напиши ми драги песму

Сви су ме бирали
Сви су ми певали
Сви су ми плесали
Сви су ми свирали
Сви су ми шапутали


Али песму, песму ми нису написали
Онда би дунуо хладан ветар

и све то однео у етар

Напиши ми драги песму

Чуваћу је на неком тајном месту
Чуваћу је од влаге и зиме,
од неповољне климе

Чуваћу је од људи и лоших времена
Чуваћу је да ми остане успомена
Чуваћу је као амајлију,
на тајном месту у тајној кутији


Напиши ми драги песму

Читаћу  је кад ми буде тешко
Читаћу је када будем усамљена
Читаћу је у тешке дане,
као лек за моје ране
Читаћу је и дању и ноћу
Читаћу је да лечим самоћу


Напиши ми драги песму

Напиши ми песму, лепу и сетну
Напиши ми песму кад паднем да да устанем
Напиши ми песму, ја не знам коју, само нека буде за душу моју
Напиши ми песму за сва моја добра и лоша времена
Напиши ми песму, ја сам само ЖЕНА...



Нема коментара:

Постави коментар