петак, 3. октобар 2014.

Деана Саиловић: Пала с Марса

ДИВА

Без икаквог глумачког искуства
неким чудом,
позвао ме је надалеко чувен режисер
познат по феноменалним  филмским причама
којих је у животу снимио толико
да им се није знало броја,
на аудицију за главни женски лик.
Нисам имала шминкера
јер је режисер нагласио како воли природну лепоту.


Нисам вежбала дикцију.
Драмске паузе  су ми биле потпуно стране.
Сценарио нисам прочитала
нити сам имала благу представу која
је тематика ове филмске сторије.
У себи сам се надала да филм није краткометражни
и да ће редитељ уз моје потенцијале
снимити бар неколико наставака.
Гушећи трему, лишена сваког осећаја за драматисање
представила сам се онаква каква јесам, потпуно природна.
Режисер је био фрапиран мојом интерпретацијом себе
уз образложење да такви ликови
фатално заврше у првим секвенцама,
те да не задовољавам критеријуме
па ће ме морати заменити.
Ово је улога за филмску диву, рекао је,
која зна да глумата, срцепаратељно плаче
прави драму, хистерично виче,
која ће да  врти сваког гледаоца око малог прста,
прикује га за столицу и приволи га да ради шта она хоће.
Скупила сам свој премијерни, црвени тепих
схватајући да жену недостатак глумачког талента
доживотно осуди на пут посут трњем.




***

Зрелу жену би свако да отресе.


***
Нисам фатална жена.
Ал нафатам нешто с времена на време.



***
Цео живот живим на бурету барута.
Зато сам оваква бомба!



***
Није ме прележао.
Зато још увек болује!



***
Тек кад мушкарац изгуби разум за женом
она може рачунати на паметну удају.



***
Мини сукња за разлику од кратке памети
покрива бар стидне делове.



***
Ако желиш да ведриш мушкарца, немој се облачити!


***
Кост сам и кожа.
Дакле, добро сам месо!



***
Рачунам на прсте.
А богами и на ноге!



***
Мушкарци који се боје да у старости остану сами
треба да се ожене вештицом која ће их сахранити на време.



1 коментар: