субота, 19. јул 2014.

Миленко Милошевић: Бог нас је казнио љубављу

Миленко Милошевић
СПАСОНОСНИ ГРЕХ

Жено, светице,
заводнице и грешнице
хвала Ти за спасоносни грех.

Миловах Те рукама,
миловах телом,
миловах душом целом.

Уђох у Тебе душом,
уђох телом,
уђох животом својим
и не знадох да то је спас мој.

Ти не знаде да спашаваш
и себе и мене
жено и светице,
заводнице и грешнице,
хвала Ти за грех спасоносни
који ми даде шансу
да и даље живим,
иако,
''казна за грех је смрт''
или губљење раја.


ЖЕЛИМ ДА ВЕРУЈЕМ

Желим да верујем у младост,
па ма' колико старио
и стар био.

Желим да верујем у радост,
па ма' колико несретан
и тужан био.

Желим да верујем у наду
па ма' колико изгубљен
и без ње био.

Желим да верујем у Тебе љубави,
па ма' колико сам
и без Тебе био.


ГРЕШАН ЗБОГ ЉУБАВИ

Стојим пред Тобом,
пред светом и Богом
грешан због љубави.

Бог нас је казнио љубављу
и опростио нам је...
опростио све.

А Ти мени
опрости због нежности
коју сам Ти пружио,
опрости због топлине
коју сам Ти дао,
опрости због пољубаца
којима сам Те обасипао,
опрости ми због љубави.

Грешан због љубави
стојим пред Тобом,
пред светом и пред Богом.

У ЊЕНИМ ОЧИМА

У њеним очима видео сам
светлост сјајнију од светлости,
видео сам радост
већу од саме радости,
видео сам живот
загонетнији од самога живота.

У њеним очима видео сам
љубав јачу од љубави.
У њеним очима
видећу и себе,
али каквог?

РАСПЕТ САМ

Распет сам између НЕБА и ЗЕМЉЕ,
Распет сам између Тебе и себе,
Распет, а жив.

Земља ми вуче тело,
Небо ми вуче душу,
Ти ми вучеш срце.
Не знам где бих,
Ни шта бих, ни с ким бих.

Распет сам и живим,
Распет сам и светлим
Теби, свима које волим
И који осећају моју љубав.
Распет сам
И волим.



БЕЛЕШКА О ПЕСНИКУ
Миленко Милошевић је рођен 18.04.1959. године у Горњим Ријечанима општина Модрича, данашња Република Српска, а из места рођења се одселио са не навршеном првом годином живота у Маглић, општина Бачки Петровац, 30 км од Новога Сада и завршивши основну школу у Маглићу и гимназију у Новом Саду уписује студије на ФТН-у (Нови Сад), где полаже само 20 испита на смеру Индустријска градња и напушта факултет, да би отишао у војску и одслужио је у Скопљу. Писању се посветио тек после своје 30-те године, а прво је писао сентенце и покушавао мудростима да се представи, а од 36.-те године пише и поезију. Објавио је 11 књига песама и то: 1. ПЛАВА ПЛАНЕТА, - 2000.год. 2. БОГ СЕ ЉУБАВ ЗОВЕ – 2004.год. 3. ПРИБОЈАВАМ СЕ ДОБРОТЕ, - 2005.год. 4. ТРЕНУТАК ЉУБАВИ, - 2007.год. 5. ОДЈЕЦИ ВЕЧНОСТИ, - 2007.год. 6. ЧИНИ ЛИ СЕ ЉУБАВ, - 2008.год. 7. У МЕНИ БОРБА, - 2009.год. 8. КУДА Ауторов избор песама, - 2010.год. 9. САЗВУЧЈА ДУХА, - 2011.год. 10. СТАЗАМА ВЕЧНОСТИ, - 2012.год. и 11. СНОВИЂЕЊА И ПРИВИЂЕЊЕ, - 2014.год. Још увек живи у Маглићу.





Нема коментара:

Постави коментар