уторак, 29. јул 2014.

Љиљана Марић: Празнина дах зауставља

Сањалица

Из отвореног небеског свода
Куљају пороци


Од снова саткана
Не могу облаком
Већ шетам потоком


Сетна
Иза планине жеља
И далеког света маште
Надом
Смирујем самоћу


А речи те песме
Дотакле ми душу
Оживеле опет
Нежну сањалицу
И нитима снова
Повеле
Да нас без додира споје



Разбијени снови

У сутону живота
И теретом сећања
Нестале су наде


Разбијени су
Моји снови


О стену
Самоће
У муку
Уздаха


Празнина ми дах
Зауставља


Време крадем
Слушајући ти глас
У шапату ветра

А треба ми загрљај
Снажан


Да сломи
Све туге у мени



Будна

Ноћ тамна
Хладна


У  јастук загњурена
Хоћу да спавам


Да сањам
Како нас љубав
На крилима носи


Будна
Неодсањане снове
И ову ноћ
поклањам теби


Далеком
Као меланхолија
Присутном


Из самоће таме
Шаљем ћутњу
Да те додирне


Себи остављам
Тишину самоће
И таме крик



Одгурнута од живота

Мирис кафе
Поглед кроз прозор


Видим
Ледени бездан
Бистру  црнину


Одгурнута од живота
Сетно
И искрено се борим
Да победи
Оно што волим


Сећања навиру
На некад давно
Доживљено


Онда када сам сновала
Љубав
Жаром нити
Твојих очију


Желела време
Да зауставим



Нема коментара:

Постави коментар