недеља, 16. август 2015.

Меланија Бојановић: Универзалије

    О, колико је познатих људи о њима написало дела, у списима песмама, есејима, од Старога века до данас. Потпуне одговоре нису дали школовани или не, образовани или не, начитани или не, свака индивидуа у неком добу са њом мучи се.
   Категорија пролазности ТЕМПОРАЛНОСТИ, у мислима нам је, сада, било је некада..., неко је у сновима и у маштама о будућности.
    Размишљам, зашто су ми родитељи тако мало одговора дали, на мојих милион постављених питања,  кад смо пре тога били мали? Били су ту и наши преци, деде, баке, прабаке, и док су се друга деца играла на улици, седела сам са њима, допали су ми се њихови одговори, јер су били пуни љубави, HISTORIA MAGISTRA VITA EST историја је учитељица живота, добро сам размислила, да је време најопштија категорија, без обзира да ли је на истоку, или на западу, тај наш простор живота, да ново чедо не може да само бира своју судбину, већ је од својих добија...Можда се некоме не свиђа што сам по тати Рутенка, по мајци неке друге крви не бих наводила, чудила сам се каква сам комбинација тих измешаних крви настала, зашто се људи убијају кад ионако једног дана сви умрети морају?



Нема коментара:

Постави коментар