петак, 27. март 2015.

Поводом формирања издавачке куће СЛОВОСЛОВЉЕ

   Главни и одговорни уредник Словословља Петар Милатовић одлучио је да формира издавачку кућу СЛОВОСЛОВЉЕ. Од мноштва пристиглих писама подршке издвајамо неколико.                                             Уредништво
 
    Одакле почети,  а да буде довољно добро, искрено и тачно. Можда треба почети од достојног имена Св. Саве и свих Немањића, њихових мисли и задужбина. Затим, просветитељство које упознајемо кроз лик Доситеја Обрадовића и његова основна начела. „Здрав разум и проницљиво расуђивање благодаран је и прекрасан дар Божији о којем смо дужни док смо живи да се старамо и доводимо га до савршенства, и без њега не треба, ни што мислити, нити творити.“
   Враћајући се унатраг имамо чему да се окренемо и поносно застанемо. Корачајући унапред, у данашње време мало је тога чиме можемо да се похвалимо, јер свезнајуће незналице су преузеле трон. Свако се бесомучно бори за своје интересе, не марећи за народ, корене и традицију. Нико не сме да заузме критички став и стане часно иза њега. Све  до тренутка када се појавио часопис „Словословље“ и Ваша идеја за штампање Зборника „Словословна врата,“ а сада као наставак свега и формирање издаваче куће, са свим овим Ви сте достојни син Св.Саве, Доситеја Обрадовића, Захарија Орфелина, Ива Андрића, Јована Дучића, Милоша Црњанског и многих других најсветлијих умова српске књижевности и културне мисли уопште. Доносите племенитост и топлину из туђине шаљући је у наш загрљај.  Хвала Вам што постојите! Једно је сигурно, Ви сте послати нама у ово мутно време да осветлитете мрак у култури, очистите муљ од свих ситних сецикеса, незналица, лажљиваца и проданих душа.


   У Вашем предговору за Зборник, али и на другим местима сте истакли да је највећа срећа усрећити друге. Верујем многе сте као и мене успели да усрећите Вашим идејама и делима. Читајући Ваше текстове долазимо до истог закључка и мисли нашег нобеловца да....“Живот нам враћа, само оно што ми другима дајемо.“
    Бићу пресрећна да својим пристанком будем укључена у оснивање  издавачке куће „Словословље“ и несебично помогнем у сваком тренутку и на било који начин да то добије свој величанствен епилог. Као професор српског језика и младо биће желим да учествујем, дајући  свој мали допринос вечним вредностима капиталног дела једне просвећене и узвишене свести.
    А све то због опште добробити, која ће бити на ползу садашњим и будућим нараштајима.
     ПС: Оваквим начином обраћања само сам хтела да пријатељски и најискреније поделим радост с Вама свега што следи. Дубоко сам сигурна да ће свака реч имати право значење, јер на свету не постоји ништа јаче, а ни немоћније од речи. То знају сви они који нешто пишу. Управо зато драгоценост оваквих подухвата је од непроцењивог значаја.

Срдачан поздрав и велико поштовање! 
Бранка Јелић
.   .   .
 Поштовани господин Милатович,
За мене jе велика радост да улазим у Вашу Издавачку кучу "Словословлье". У ове пуно тажни за мене дани Ваше предлажение jе било као луч сунца за моjу сломльену душу. Ваше писмо ми уради мисао, че jош сам жива. Хвала Ви за ово пуно лепо предлажение. Ja сам песникиньа из Пловдива, Бугарска, но за мене Србиjа jе моjа друга Родина. Неки пут ште Ви испричам за ово. Jош jедан пут Ви захвалуем за Ваше пуно добро предложение. Примила сам го од срцe и од душу.
Велики поздрав из Пловдива, Бугарска
Песникиньа Ани Стаjкова - Иванова.
.   .   .
Драги Петре, Вашу уводну реч бих могла потписати у сваком ставу...срозавање је стигло готово до испод сваког нивоа.
Рачунајте на мене у плановима за издавачку кућу, радо ћу се прикључити са оним делом знања и искуства које је вишедеценијско у афирмисању правих  вредности, писању рецензија и промовисању нових књига са великим задовољством.
Нека Вам је са срећом!
Срдачно, 
Милица Јефтимијевић Лилић
.   .   .
Ако могу бити од некакве вајде за лепе и хумане пројекте, врло радо.
Поздрав. Драган Поп Драган
Драган Батинић

.   .   .

Поштовани Г. Петре,
дивим се сваком човеку који улаже себе за туђе добро. Цео живот сам живео сам, пробијао се кроз живот и давао себе за нечији осмех или топлу реч и стигао пред врата краја, поносан јер свима могу погледати у очи. Могу али ми се не гледа, нисам огорчен, просто уморан сам. Дивећи се вашој доброј намери спреман сам помоћи али не знам како. Те препуштам вама да ми одредите задатак а ја ћу са ово мало снаге и воље покушати да уложим максимум како би остварили започето.
Срдачан поздрав из Београда
С поштовањем
Јован Н. Бундало
.   .   .
Пријатељу, такође поштовани,
убеђена сам да сте уводном речју у зборнику ,,Словословна втара" проговорили речју коју, сви ми, ваше сестре и браћа, културолошки сапатници, предуго већ носимо у грлу као кнедлу која више не прети, већ дави, дави. То је тако, Ви сте то само пластично описали.
Своје две књиге поезије(а ускоро и књигу са причама) штампала сам као ауторско издање. И за тај облик једва сам скупила новац али новац који ми је тражен од  издавачких кућа које споменусте у свом тексту, тек је био баснословно велики, тачније, безобразно велики. Приде, скоро да не бих имала ни примерке својих књига, које бих уредно платила, да сам пристала.
Тако да, коме се не би допала идеја о кући какву нам Ви нудите, из примера зборника стекли сте свако наше(моје) поверење.
Сви ми имамо књиге у рукописима које ћуте по фијокама и чекамо боље време, које не долази. Ако га сами себи не створимо.
Само Вас молим да мало појасните које су обавезе суиздавача, некакву Вам помоћ морамо и ми дати.
Свако добро. Живели нам на многаја љета.
Тања Ђурђевић

.   .   .

Многоуважени и Свепоштовани,
захвалан сам Вам што очекујуте мој одговор на Ваш допис или упит, та слободан сам Вам рећи да се у контексту мојих личних компетенција стављам на располагање при оснивању Издавачке куће "Словословље".
П.С. Прочитао сам Вашу уводну ријеч за Зборник "Славословна врата", те сам , посебно, идентификовао Вашу наглашену ноту поставњену на на деградирање  и свеколико уништавање српског интелектуалног, колективног и личног бића.
Срдачан поздрав!
Жељко Ђукић

.   .   .

Поштовани пријатељу Петре,
Морам признати да су веома ретки људи као Ви,
они који финансирају изузетно скупе књижевне публикације,
оснивају издавачке куће  тако да саоснивачи улажу једино добру вољу.
И како онда, волети књигу и писати књиге а не придружити се овој акцији?
Зато Вам се свесрдно придружујем и жалим што и ја нисам у ситуацији да
и у материјалном смислу будем један од стубова Издавачке куће ,,Словословље''.
Рачунајте на мене.
С р е ћ н о !!!                                                                                                             
Пеко Лаличић                                                                                                              
Мајданпек
 

.   .   .


Поштовани,
Дивни сте! Очарана сам! Ви сте једна заиста нестварна појава у ово ужасно време! Нудим своју помоћ у смислу да могу да коригујем словне грешке и технички прегледам радове пре штампања, па ако Вам тако нешто затреба, ту сам.
Срдачан поздрав!
 Жаклина  Манчић


.   .   .

Поштовање,
Господине Милатовићу, не знам шта да Вам одговорим.Финансијски не могу помоћи формирање ове издавачке куће.А како Вам могу на други начин помоћи, кажите ми Ви? Имам добру вољу!
Срдачан поздрав!
Жељко Марковић, Чачак

.   .   .

Поштовани Петре Милатовићу! Имате моју апсолутну подршку и част ми је да будем један од суоснивача. Момчило Момо Тубић из Бијељине

Поштовани Петре ја сам издавач Лотина. Живим и радим у Земуну. Не знам да ли Вам могу бити од какве користи. Радим припрему за штампу, лектуру, коректуру, прелом, корице, рецензије и све што је потребно, куцање, унос текста, унос слика и дотеривање... Носим припрему у штампарију и доносим књиге писцима на кућну адресу. Писци седе поред мене и ја са њима заједнио креирам књиге. Да ли то Вама одговара и шта ја треба да радим јер видим да тражите суоснивача. Има ли ту неке зараде?
Срдачан поздрав Рада Лотина

.   .   .

Хвала, господине Петре, Ви сте "Витлкајемска звијрзда" на помраченом небу књижевности која тражи спаситеља.
Удружење књижевника „Словословље“ и желиб да будем један од његових чланова. 
Борислав Гаврић
 
.   .   .
Поштовани Господине Милатовићу,
понекад мислим да ме је драги Бог обдарио речитошћу, а у неким ситуацијам речи се завежу. Ово је једна од тих. Па Ви нам, добри човече, нудите Наду!
Врло радо бих се укључила у било који Ваш пројекат.
Срдачан поздрав,
Зорица Пауновић

.   .   .

ПОШТОВАНИ ПЕТРЕ,
ОВО ШТО НАМ ВЕЛИКОДУШНО НУДИТЕ ИЗЈЕДНАЧУЈЕ СЕ СА ВИТЕШТВОМ.
ДА, СА ВЕЛИКИМ ЗАДОВОЉСТВОМ ПРИХВАТАМ ВАШУ ПОНУДУ ДА БУДЕМ ЈЕДАН ОД СУОСНИВАЧА ИЗДАВАЧКЕ КУЋЕ ,,СЛОВОСЛОВЉЕ"!
ХВАЛА НА ПОНУДИ И ПОВЕРЕЊУ.
С ПОШТОВАЊЕМ,
ДОБРИЛА РИСТИЋ,
СОКОБАЊА.

.   .   .
 
Поштовани Петрe,
Ваша виспреност и харизматичност  ме одушевљава...Хвала на понуђеном предлогу, радо бих прихватила, али не знам,  сем добре воље , шта бих могла да допринесем у понуђеном пројекту... Срдачан поздрав.
С поштовањем
Олга Манчић Лодика

.   .   .

Поштовани пријатељу ,
Биће ми част и задовољство.Драго ми је што сте ме позвали.
Мада сам  јако заузета послом и обавезама,сваки слободан тренутак користим да се посветим својој љубави према писању .Ваш гест је вредан дивљења, просто немам речи, ви сте наша звезда водиља, која нам осветљава пут у ова тамна времена.
Хвала на указаном поверењу надам се да  ћу оправдати Ваша очекивања.
С поштовањем
Стајић Слађана

.   .   .

Благодарим, честитам, подржавам !!!   
Живели !!!
Желим да успешно реализујете све што желите !!!
Срдачно!!!
Радмила В. Стојановић

.   .   .

Поштовани господине Милатовићу
подржавам Ваше напоре и Ваш труд у циљу очувања правих вредности на пољу литературе, али и шире. У свим областима живота, где је српство у првом плану. Делимично сам пратио Ваше активности и на политичком плану, то јест, ангажовању аустријских политичара у приказивању правог стања у нашем окружењу и стварања пријатеља у утицајним аустријским политичким круговима.
Драго ми је да могу да се прикључим као суоснивач "Словословља".
Ако је потребно да доставим неке биографске податке, стојим на располагању.
Срдачан поздрав и искрене жеље за остварење свих Ваших замисли.
Миодраг Тасић

.   .   .

Поштовани Петре,
Рачунајте на мене, Десанка Ристић из Кикинде. Радујем се оснивању и формирању издавачке куће "Словословље".
Срдачан поздрав!
Десанка Ристић, Кикинда





.   .   .
Поштовани, Ви сте човек огромног срца који даје наду и веру за боље сутра.
Задовољство ми је да се прикључим формирању издавачке куће "Словословље" и да будем суоснивач.
Овом приликом шаљем и песму "Песма се рађа у души" за објављивање у Вашем електронском часопису.
Примите све похвале и срдачан поздрав од Душице Ђукић

.   .   .

Поштовање!
Ја сам искрено рад помоћи!Све што је у мојој могућности ја ћу учинити.Ако ви имате икакву идеју како могу помоћи ви напишите, па ћу ја видјети да ли то могу испунити, јер не знам шта тачно требам учинити да будем саоснивач и како вам то могу помоћи.
Поздрав!
Славиша Савић





.   .   .
Поштовани господине Милатовићу,
Јављам се са жељом да помогнем у формирању издавачке куће „Словословље“ у оквиру Међународног удружења књижевника „Словословље“.
Члан сам УКС.
Пријатељски и велики поздрав уз велико усхићење за оно што радите на корист свих нас !!!
Срдачно,
Милан С. Косовић

.   .   .

Поштовани пријатељу Петре,
Била би ми част и задовољство да будем део тима "Словословље"! Стојим на располагању за даље договоре!
Обиље поздрава!
Мирослав Мишел Болтрес

.   .   .
Поштовани Петре,
осим добре воље ништа друго и не бих могао да допринесем. Како годинама пишем и објављујем; самим тим, многе људе који пишу познајем, можда бих и могао нешто да Вам припомогнем својим препорукама. Лично, објавио сам две збирке награђених прича, спремио сам трећу. И поред тога што су скоро све приче већ прошле неку врсту избора, морам све то да дам на контролу једној младој пријатељици , а онда... видећу. Имао сам више операција кад су очи у питању, видим да пишем, ипак, дешавају се неке незнатне грешке а ја то у коначном рукопису не подносим.
Најсрдачнији поздрав!
Душан Мијајловић Адски – Ниш

.   .   .

Ако могу бити од некакве вајде за лепе и хумане пројекте, врло радо.
Поздрав. Драган Поп Драган

.   .   .


Пoштовани Господине Петре,
Прочитала сам Вашу уводну реч из зборника, заиста дивно речено. Искрено и дирљиво.
Занима ме на који то начин можемо да се прикључимо Вашем пројекту и како можемо да допринесемо формирању издавачке куће без икаквих трошкова.
Стварно звучи невероватно да имате удела у тако великом послу без икаквих новчаних улагања, мада ништа није немогуће. То би заиста било дивно за нас који нисмо у финансијској могућности ниједно дело да објавимо.
Срдачан поздрав из Србије !
Јелена Кочовић
 


.   .   .
Поштовани Петре,
Већ смо више пута разменили поруке па дајем себи за право да Вас ословљавам по имену.
Добивши ваше циркуларно писмо, веома сам почаствована садржајем, и захваљујем се што сте ми указали поверење уврстивши ме у mail-инг листу. Свакако могу рећи да имам добру вољу да помогнем у оснивачким делатностима, уколико иоле могу, мада не би било згорег да добијем даље инструкције шта би била конкретна задужења. Ја сам у радном односу и слободно време ми је ограничено.
Уједно шаљем једну песму за е-часопис.
С поштовањем за Ваш рад,
Снежана Марко-Мусинов

.   .   .

Поштовани,
Пре свега хвала Вам на оваквој да кажем ,,понуди''  , била би ми част.
Заинтересована сам и стојим Вам на располагању.
Срдачан поздрав
Марија Ранђеловић 

.   .   .

Поштовање г. Милатовићу.
 У снегу -  и звери и људи остављају свој траг. Траг који сте ви следили није само људски, он је и божански јер на почетку стварања беше реч као камен темељац ка дугом путу до постанка човека, и беше љубав да се баш таквим буде. Поезија је само једна од муза, можда и најближа том угаоном камену почетка на који сте ви стали. И наставили са неимарством све до врата - ових словословних. Нама једино остаје да уђемо и да се огрејемо крај те топле, првобитне ватре која пуцкета речима. И љубављу домаћина...
Mac Mil
 
.   .   .
Поштовани,
са великим задовољством јављам: ја сам за сарадњу.
За све што могу да придонесем Вашој племенитој мисију
наћи ћу и времена и начина. Вољу већ имам.
Осим што пишем,
могу да радим и унос текста и прелом.
Срдачан поздрав,
Јелена Кујунџић

.   .   .

Хвала Петре, моја велика захвалност и подршка !!!
Хвала и на предивној уводној речи  у зборнику,драго ми је па је и моја маленкост пронашла своје место у њему.
 Не знам на који начин и како могу помоћи али сам ту и спремна на сарадњу ,(наравно ,колико је у мојој моћи). Биће ми изузетна част !  Велики поздрав !!!
Весна Андрејић - Мишковић

.   .   .

Поштовани,
са задовољством Вам приступам, и желим успех и Вашој мисији!
Зорица Лешовић Станојевић, дипл. новинар, Чачак
П.С. више биографских података имате уз моје песме послате на Ваш конкурс.

.   .   .

Поштовани Петре,
хвала на позиву. Дакле, добре воље имам на претек тако да бих врло радо помогла и подржала Ваше активности.
С поштовањем,
Енеа Хотић
 
.   .   .
Наравно,имате моју подршку.
свако добро
Вељко Боснић
професор
Свилаjнац

.   .   .

Поштовани,
Било би ми драго ако би Вам помогла својим радом, искуством у области илустрације књига,  знањем и добром вољом при формирању Словословља.
Срдачан поздрав,
Драгица Охаши, Јапан

                                                                      
 



Нема коментара:

Постави коментар