среда, 11. фебруар 2015.

Сара Милојевић: Лепота је смисао свега


ПОСЛАНИЦА О ЉУБАВИ…

Славимо овај дан…
Дан љубави…
Славимо и Дан виноградара – Свети Трифун.
Славимо љубав
Љубав за све и према свему:
Свим људима, природи, биљкама,
Куцама и мацама…
И поздрављам нови дан ја,
Свако јутро које сване,
Зрачак сунца што сја.


Лепота је смисао свега.
Јер ако ње нема, онда је сиво и туробно…
Ако љубави немам
Онда сам као дрво у јесен,
Оголело, без лишћа и боја.
Ако нема сунца, мрачно је и јадно.
Без љубави је живот тужан и ружан.



А ова Посланица је намењена љубави…
И природи… И лепоти.
Насушна потреба то је,
Као глад И жеђ.
Ако нема воде И хлеба, шта остаје…
Ако нема игара, шта остаје?
Игра и песма и смех,
За то се залажем…


Волим да волим…
Волим да ме воле… Моји ближњи, други…
Волим да уживам у лепоти.
И да шетам кроз парк
И миришем пролеће…
Волим И зиму када пада снег
И да ме капи кише милују по лицу.
Јер, живот је радост.
Зато волимо и радујмо се животу!


И ово је намењено и животу…
Јер живот је један.
Јер  живот нам је дат да будемо вредни, добри,
Племенити, истрајни…
Да помажемо једни другима…
Да се волимо.
И зато ја славим живот.


Молим и вас, све,
Радујмо се животу,
Радујмо се свему,
удружимо се и помозимо једни другима.
Осмех је тако лако дати,
А свима је потребан,
као киша, као сунце…
Ширимо руке и загрлимо једни друге!
Славимо љубав!
                                                                       


РИТАМ ЉУБАВИ

Погледај у небо,
видећеш звезду наших срца
васиону која те окружује.
Та звезда на небу што сја –
срца наша спаја...
Погледај у небо!
Видећеш нити које нас спајају,
руке које нас повезују.
Месец се смеши...

Степенице воде ка небу.
Придржи ми мердевине!
Љубав нас покреће,
љубав нас спаја,
води ка бољем сутра.
И нова су јутра
Осмеха пуна.
И нови је дан
Радошћу обасјан.
Срца људи свих раса и боја
куцају у истом ритму...
Ритму љубави.



Нема коментара:

Постави коментар