петак, 9. јануар 2015.

Марица Мојаш: Ко си ти?

Не знам ко си ти
Не знам твоје врлине 

И мане
Не знам ништа о теби

Али те осећам у себи
Због тебе имам трему

Како да ресим ову дилему
Ти који мутиш мој разум
Ти који си узбуркао моју душу
Ти због којег трепери моје тело
Ти што хладно претвараш у врело
Приђеш ми па нестанеш

Ја останем сама
Знам да ти је од мене с

Све важније и прече
Али ово је моје

Неко чудно вече
Вече када не знам

Да ти кажем:
Нећу и не дам!
Вече кад желим

Да ти се предам
Вече када губим
Понос, окове и стеге
Кад немам стида и срама
Вече када не могу

Да ти се одупрем
Издала ме снага
Вече кад стојим

Пред тобом
НАГА



2 коментара:

  1. Шта рећи? Хвала Петре пуно! Дивно си објавио ову моју песму, обрадио је променио је и није више тако обична.
    Можда сам мало и заслужила, с обзиром да је теби посвећена.
    Марица Мојаш

    ОдговориИзбриши