четвртак, 8. јануар 2015.

Ненад Ћорилић: Тражење посла као занимање


Ненад Ћорилић: Тражење посла као занимање

- Он је лепо васпитан политичар. Не псује пред камерама.
- Од једног пријатеља сам попио виски, од другог лозу, а од жене шамар.
- Успео сам да преживим од плате. Тако сам покварио општу слику о свом народу.
- Кад сам јој са говорнице погледао у ноге председавајућа ми је одузела дах.
- Суседне државе су нам највећа претња. Окружиле су нас са свих страна.
- Сваки дан тражим посао. То ми је занимање.
- Капитулација је потписана левом руком. Од срца.
- А кад је дошло време да уберемо плодове свога рада- обрали смо бостан.
- Куповна моћ стално расте. Све је више оних који купују моћ.
- Цео дан сам нерасположен. Жена ми је устала на леву ногу.


- Кад лоши и ружни преузму палицу биће боље и лепше.
- Ми смо за мирно решење. И морамо се са тим помирити.
- Криза тек што је отишла, а поново куца на наша врата. Заборавила је нешто у фрижидерuу
- Ако дозволимо да нестанемо, дабогда нас не било !
- И ја сам почео да се бавим политиком. Чим сам почео да пишем афоризме !


 



Нема коментара:

Постави коментар