среда, 24. септембар 2014.

Деана Саиловић: Матријархат

Првобитне заједнице су живеле у матријархату.
Ту је све било јасно.


Мушкарци су били ловци, заштитници,
жене се бавиле породицом.
Онда су мушкарци преузели примат
па нас демократским путем превели у патријархат.
У новом добу патријархат се
све више осећа матријархално.
Тако не чуди чињеница да су
данашњем мушкарцу прорадили матерински инстикти.
Све више патерфамилијас открива своју женску страну.
Жене се све мање у таквом окружењу
осећају као слабији пол
и принуђене су да се својим личним
залихама тестостерона доказују
и грабе своје место под сунцем.
Ако ме предухитри па пре мене уђе у купатило
куцам сатима на закључана врата к’о у “Тесној кожи”.
Он иде у шопинг, помно прати сваки fashion week,
зна сва чуда технике подмлађивања.
Првобитни мушкарац се све више претвара у ребро!
Постаје ловина, спонзоруша , младожења из рачуна.


Ми малобројни припадници оба пола који

још увек имамо чврста убеђења
у разлике међу половима
која нас чине јединственом,
надопуњујућом целином,
стојимо  раскречени,
са једном ногом у матријархату
а другом у патријархату
и чекамо тако распечени
шта ће ново ће да нам завуку.




АФОРИЗМИ

Много жена се опарило.
Ја се углавном опечем!



***

Слабић увек нађе јаку жену
да га кроз живот штити самог од себе.



***

Иза успешног мушкарца некада је стајала жена.
Сада стоји геј лоби.



***

Права љубав године не броји.
Посебно у браковима из рачуна.



***

Дигла сам нос.
Уобразила да добро живим!


Жене које имају магнетну привлачност
апсурдно је називати слабијим полом.



***

Паметне жене знају мудро да ћуте.
Оне које не заклапају увек могу
да се праве паметне.



***

На туђим грешкама учим.
На својим бриљирам!



***

Била сам му љубав на први поглед.
Сад сам му прст у оку.



***

Ни од чега не бежим.
Зато ме све стигне.



Нема коментара:

Постави коментар