четвртак, 28. август 2014.

Ускоро нова књига љубавне и еротске поезије СУНЦОКРИЛИ НЕБОСКЛОНИ, аутора Петра Милатовића

У издању Удружења књижевника ПОЕТА из Београда, Српског културно-информативног центра у Бечу  и Словословља, часописа за књижевност, културу и уметност, ускоро из штампе излази нова књига љубавне и еротске поезије „Сунцокрили небосклони“ аутора Петра Милатовића, књижевника и новинара, члана УК ЦГ, УКС и аустријског удружења писаца.
   Главни и одговорни уредник је
Маг. Павле Џелетовић Иванов, у име издавача уредници су: Ненад Плавшић и Веселин П. Џелетовић. Предговор за ову књигу је написао Марко Паовица, Поговор Драган Мраовић, а књигу штампа АС-принт у Зворнику.
     Ову књигу љубавне и еротске поезије аутор је поделио у четири циклуса: Сунцокрили небосклони, Девојачка душа у девојачкој свили, Сеоба путева, Срцолики темељи.
     Како у Предговори истиче Марко Паовица, с
ве Милатовићеве новије песме – изузимајући неколике које су својеврсни препеви каквог ликовног остварења песникове „ђаволице“ - представљају ватрометно раскошне поетске трансформације конкретног еротског чина.

    Ношене еруптивном страшћу и необузданом језичком енергијом, оне врхуне или у ирационалним, фантастичним призорима седмог неба или, ређе, у парадоксалности чаровезне фолклорне фантастике:
      Дојахала је на дивљем вранцу / Гола до воденице / Чврсто решена да провери / Зашто се ђаво у поноћ / У камен воденички претвара/  Узнемирени ђаво / Који се претходно / У воденички камен претворио / Од њене лепоте у поноћ / Сасвим се људски раскаменио...
(„Моћ жене“)
    Отуд се и стварна жена ових Милатовићевих песама, својом очаравајућом лепотом, наизменично  пројектује у два поетска одраза – у небеско астралном и у фолклорно мистичном. А сам еротски чин за овог песника нешто је више је од  обичног, профаног празника.
     Као и код осталих истинских стваралаца, на доживљајној палети и на вредносној скали Петра Милатовића тај чин је у двојном знаку сакралне и мистериозне симболике.
     Духовном бићу он широм раскриљује небеске двери, чинећи га бољим и племенитијим и сједињујући га са бескрајем у његовој свакидашњој егзистенцијалној „плакаоници“.
        С. К.



Нема коментара:

Постави коментар