недеља, 24. август 2014.

Вид- Вицко Вукелић: О доброти света маштам


ЗАЉУБЉЕНОСТ
Ја не могу да издржим,
телефон у руци држим.
Моја соба тужна ћути
ја се с тобом желим чути.
Док рукицом бирам број,
желим чути гласић твој.
Буди мирно, срце молим,
рећи ћу јој да је волим.
Слушалицу дижеш смело,
баш се ето тако хтело.
За окице твоје мале
ја ти нудим речи хвале.


Лутко мила, слатки меду,
најлепша си у разреду.
и док чујем ту реч: "МОЛИМ!"
Ја настављам, БАШ ТЕ ВОЛИМ!
Са осмехом рече сама:
"Мирјанина ја сам мама.
Нисам ја баш тако млада,
овде сине, тета Нада.

ПО СРЦУ
Радујем се
браћо драга,
Вашој срећи
и осмеху.
Божија ме
рука чува
кад не идем
према греху.
Кад ми неко
тугу нуди,
бисере од
суза стварам
и на сво зло
које нуде
само добрим
одговарам.
Свако јутро
кад се будим,
о доброти
света маштам,
научен да
срцем љубим,
да се молим
и опраштам.
Грешницима,
кроз молитву,
опроштаје
душа нуди,
по делима
нек' ме памте,
Бог по срцу
нека суди.

НОЋАС...
Ноћас ћу дотаћи небо,
жељама звезда, ко слике...
За очи мале, невине,
из неког села Африке.
Покрићу их месечином...
Спустити усне на лице...
Уселити дах љубави
испод једне трепавице...
И онда, кад смешак видим,
жеље ће небом да језде,
а ја ћу пресрећан, тако
у осмех слагати звезде...
Биће то прелепе очи
што дахом љубави бојим,
девојчице једне, слатке,
што зна да негде постојим.
БИЉЕШКА О ПЈЕСНИКУ
Вид-Вицко Вукелић пише поезију за фестивале. Добитник је неколико награда.
ДОБИТНИК ЗЛАТНЕ ПЛАКЕТЕ ЗА ТЕКСТ, ДОБИТНИК НАГРАДЕ ЗА НАЈОСЈЕЋАЈНИЈУ ЉУБАВНУ ПЈЕСМУ,ДОБИТНИК НАГРАДЕ ЗА НАЈЕМОТИВНИЈУ ЉУБАВНУ ПЈЕСМУ,ДОБИТНИК НАГРАДЕ ЗА НАЈИЗАЗОВНИЈИ АФОРИЗАМ, ДОБИТНИК НАГРАДЕ ЗА НАЈБОЉУ САТИРИЧНУ ПЈЕСМУ, ДОБИТНИК ПРИЗНАЊА "НАЈМИЛИЈИ ДРУГ" У ПОЕЗИЈИ, У ЈАЈЦУ 2013. ГОДИНЕ,ТВОРАЦ ХИМНЕ ЂУРЂЕВДАНСКОГ ФЕСТИВАЛА У БАЊАЛУЦИ,ПРЕДСТАВНИК РС У БГ 2010. 2011.2012. НА ФЕСТИВАЛУ ПИСАЦА ЗА ЂЕЦУ ВИТЕЗ, ЧЛАН РЕДАКЦИЈЕ НАЈТИРАЖНИЈЕГ ЧАСОПИСА У СРБИЈИ "ВИТЕЗ",АНТОЛОГИЈСКИ ПЈЕСНИК СРБИЈЕ.ЧЛАН УДРУЖЕЊА ПИСАЦА РС И ДИЈАСПОРЕ, ПРИЈЕДОР.ДОБИТНИК ПРИЗНАЊА У БГ ЗА ДОПРИНОС КЊИЖЕВНОСТИ, ЈЕДАН ЈЕ ОД ОСНИВАЧА ПОЕТСКОГ КРУГА "СТИХОВНИЦА" У БАЊАЛУЦИ.
         КЊИГЕ: ТУ СТАНУЈЕ ЉУБАВ, ПУПОЉАК ДЕТИЊСТВА, ШУШУМИГА, И НА НЕБУ И НА ЗЕМЉИ, КЉУЧИЋ ЗА ОСМЕХ, НА КРИЛИМА МАШТЕ БРЖЕ СЕ РАСТЕ И РАСТИ, РАСТИ... СЛИКОВНИЦЕ: ПРОЛЕЋЕ,СВЕТИ НИКОЛА И НОВА ГОДИНА, ЖИВОТИЊЕ У ПЕСМИЦАМА 1 И 2. 2014. ИЗАШЛА ЈЕ И КЊИГА ЉУБАВНЕ ПОЕЗИЈЕ КОЈА ЈЕ ПРОМОВИСАНА У БАНСКОМ ДВОРУ У БАЊАЛУЦИ.



Нема коментара:

Постави коментар