четвртак, 31. јул 2014.

СЛАВИМИР Ј. ЗЕЛЕНКАПИЋ: У ТО ИМЕ

Мили, с љубављу

Извор сећања вечног тренутка
Жеље ми лаке тка без оснутка
Ах где је Мила из гробног кутка
Извор сећања вечног тренутка



С висина неба ноћас ми силази глас
О зашто смрт Њена рано искоби нас
Све моје речи чежњиве сад ломи фрас
С висина неба ноћас ми силази глас



Ал жудне утехе срцу одавно нема
Шта нови дан бола носи није дилема
Мила нова се смрт ненадна спрема
Ал жудне утехе срцу одавно нема



Твоја се звезда Вољена моја вратила није
Колико далеких еона још ће да сније
С небеског свода метеорска киша лије
Твоја се звезда Вољена моја вратила није




У души тамној тражим лучу једину
Јади моји хоће ли икада да умину
Корону ватрену да обуку а не патину
У души тамној тражим лучу једину


Велики Боже призови Милу из гроба
Знаш ли муку када се кида утроба
Моме животу доста је смрти у недоба
Велики Боже призови Милу из гроба


Са зидне слике Њен осмех враћа ми веру
Станите берачи звезда немојте моју сверу
Пленити за своје корпе и вашу намеру
Са зидне слике Њен осмех враћа ми веру


Ноћ ова у сред глувоће растаче за Њу риме
Под нашим прозором тражим пркосиме
Живот из смрти љубављу мири… И у то име
Ноћ ова у сред глувоће растаче за Њу риме...


Из књиге "Лигестула мелода"



Нема коментара:

Постави коментар