уторак, 22. јул 2014.

Весна Бошковић: Птице умиру певајући

Весна Бошковић
КО СИ ТИ ?

Ти си свет на моме длану
плаветнило у оку
гарденија на грудима,
одсјај боја ти си
у мојој коси.



Бисер си ми око врата,
на уснама жудња,
мом телу екстаза,
милост ти си срца мога.



Као што је стаблу корен
и жеднима у пустињи вода
тако си и ти мили..
еликсир мојој души.
Иако још увек не знам
ко си ти?




ПТИЦЕ УМИРУ ПЕВАЈУЋИ

Лет умируће птице,
у његовом оку
пробуђена чаролија.


Осмех Богиње небеске,
његовим гласом
поје најлепша песма бола.


Дуга боји цветно поље,
на углу његове усне
миришу латице.


Један досањани сан,
његово срце
куца ритмом љубави.





ВЕСТ

Вишедеценијски песник
од јутра влажних очију
са набреклом веном
на десној руци,
што га тера да је облачи
у рукавицу,
управо је на сцени.


Погледа упереног у даљину
стоји пред вама
спреман да свима каже
како је довде стигао.




ШУМСКА ЈАГОДА

Добро ми дошао,
примила га је младог
широм отворених очију
и јагодом шумском
на пола пресеченом.
Чекала сам те.


И та црвена грација
чије месо боје пурпура
добија сјај
од сунца у заласку,
у свој својој савршености
отворила се његовом угризу.


Из дубоког сна
шума се окренула,
онда је земља додирнула
њену меку кожу устрепталу
у чедном спајању понављајући
-Добро ми дошао




ДУГА

Између тренутка и вечности
од сада... заувек,
између тебе и мене,
између нас, мостови боја.


Препознавањем мрке и златне
препознајемо себе
спајамо светове наше
у прстен љубави.


И предајемо бића своја
несебично,
том колориту нежности,
будећи се са осмехом
испод лукова дуге.




ЗОВ ЉУБАВИ

Чујеш ли ме моја љубави?
Ја сам ти дах уморни
шапат испијаних ноћи.


Сенка сам твоја у празној чаши
просјак душе, луталице,
рукавица у лице твојој моћи.


Чуј! Вриском ћу ти писати песме,
заробићу сан у плавом
на путу којим ћеш проћи.


Спремна да закључам срце
дубинама тела немирног
и ту пронађем твоје старе очи.





БЕЛЕШКА О ПЕСНИКИЊИ

     Весна Н. Бошковић  је рођена 9. јуна 1964. године у Београду, Србија. Одрасла је у Земуну, где је завршила основну школу. Завршила је Математичку гимназију у Београду. Инжењер је информатике и дипломирани економиста. Запослена је у Привредној комори Србије у Београду. Са породицом живи у Земуну. Мајка је и супруга. Члан је Књижевног клуба “Милош Црњански”, Бијељина; Удружења књижевника Црне Горе, Подгорица и Клуба писаца "Чукарица", Београд .



Нема коментара:

Постави коментар