недеља, 16. август 2015.

Марина Баошић Чворовић: Плач самоће

Понекад пожелим да се винем
У оне висине где нељудскости нема
Да топлином душе звезду скинем
Добро да влада, нека зло задрема


Самоћа клета мостове гради
Спаја сузе и туге далеке
Срце ко сат без казаљки ради
Душа још сања на обали реке


Имаш ли савести, да л' умеш стати
Чујеш ли плач месеца у жени
Када ћеш срећне звезде брати
Ил' ћеш за живота остати у сени


Пролази ноћи, тама ми смета
Не подносим ову заверу живота
Ветрови ме носе, а самоћа клета
Душу ми пржи к' о огња страхота


Хоћу да зоре дочекујем са сунцем
Да ми кроз тело зраци пробијају
Желим да запевам рањеним срцем
Док се нови снови у срећи сливају


Хоћу да помакнем камен сиви
Што пркосно стоји на обали реке
Да вриснем у небо да ми се живи
Да победим самоћу и туге далеке

 



Нема коментара:

Постави коментар